První tři výstavy v květnu - výsledky

13.05.2014 11:59

V sobotu 3.5. 2014 jsme se zúčastnili Klubové výstavy , kde Killki  získal VD 1.

Bylo to trochu zklamání po získaných oceněních , V1, CAJC a BOJ v Českých Budějovicích a v Jirčanech V1, VTM a 1. místo Nejlepší mladý pse)

Ale za to Killki není už po delší výstavní pauze, tak ustrašený a budeme odbourávat páreček (buřtík), protože je pak moc lačný jídla.

 

V neděli 4.5. 20014 jsme získali na MVP - V1, CAJC a BOJ.

 V závěrečné soutěži jsme se neumístili, ale to nám nevadí, protože jsme si krásně  popovídali s paní Růžičkovou.

Navíc jsme si dali s Killkim za  úkol, aby  přibral 1 kilo a nebyla nám vidět při běhu žebra (teď mám  10,2 kg).

Bude to náročné, protože Killki je aktivní pes s obrovskou zahradou.

 

Ve čtvrtek 8.5. 2014 jsme byli na Krajské výstavě v Mladé Boleslavi , kde získal ocenění V2. 

Tato výstava byla pro nás obrovská zkušenost, protože jsme byli v kruhu  3.

V1,VTM a NJ  získal ALPHAVILLE  XALUCHA , protože má lepší hlavu.

Bohužel Killkimu jsou vytýkány volnější pysky , ale všechny majitelé naháčů na výstavě oslovil svojí velmi přátelskou povahou ke všem (psům i páníkům).

Navíc jsem byla zaskočená od majitelů naháčků , že nás berou jako předem jasné  vítěze, který musí vyhrát (což se  zde nepotvrdilo).  Jsem normální a Killki je pro mne úžasný pes s vynikající povahou. Nemusíme vyhrát.

Hlavně, že se vidíme s ostatními naháčky a má z toho Killki dobrou náladu. A já získám rady a zkušenosti od jiných s tímto plemenem.

Byla jsem ráda za úžasnou atmosféru , které byla však poněkud krátká (byli jsme mezi prvními, kteří vystavovali s naháčky v kruhu).

 

     

   Killki Uru                                         Alphaville Xalucha                                 Amaryllis Max Rokoli

     V2                                                  V1, VTM  a NJ                                           V3

Vyhledávání

Kontakt

Jarmila Martínková Praha 8 - Kobylisy
+ 420 602 860 008